trollpackan

Direktlänk till inlägg 12 januari 2018

Jag känner mig väldigt glad över min nya bil

Av Ben Johansson - 12 januari 2018 15:45

Nu har jag då äntligen köpt en ny bil och det är något som jag vill berätta om i detta inlägget. Det är fortfarande ganska nytt så jag känner mig lite exalterad kan man säga


Jag har köpt värdens bästa bil och jag är väldigt glad nu. Denna bil är mycket härlig att köra runt med jämfört med min gamla bil det kan jag säga med största övertygelse. Har man sett min gamla bil så kan man förstå att jag har sålt den nu även om den kanske inte var värd så mycket men det är ju bättre att sälja bilen än att skorta den, nu fick jag ju i alla fall en liten slant för det och det uppskattar man ju.


Hur vissta jag att jag skulle få en liten slant för bilen då? JO.. jag gjorde en bilvärdering online såklart. Det går snabbt och det kostar inga pengar att värdera bilen på nätet så jag gjorde det bara för att se om det fanns möjlighet att få några pengar för min gamla skrutt bil och det fanns det faktiskt änen om det inte handlade om några stora summor.


Läs om att värdera bilen här -  Vad är bilen värd?

 

 

Gissa hur mycket denna bil är värd? Det är nämligen världens dyraste bil!

 

Hur går det till när man värderar bilen på nätet?

Det är ganska enkelt att värdera bilen online. Man kan värdera bil med regnr direkt på hemsidan. Om man inte vet vad man har för registreringsnummer så får man skylla sig själv eller ta reda på det helt enkelt, det kan ju inte vara så svårt.

 

Jag tycker att det är väldigt bra att man har möjlighet att värdera sin bil utan kostnad på ett så enkelt sätt.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ben Johansson - 20 januari 2018 16:15

Nu gör jag ett inlägg till alla som funderar på att sälja bilen och vill värdera bilen online. Detta inlägg är tänk som en liten guide så att man snabbt och enkelt kan ta reda på hur mycker bilen är värd   Det kanske är så att du vill sälja bilen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards